Wraz z premierą LG G3, która odbyła się 27 maja tego roku, LG z pewnością sporo namieszał. Główną zasługą jest imponująca rozdzielczość ekranu QHD (2560×1440 pikseli), czyli coś, czego jeszcze nie widzimy na co dzień. Mimo, że nie są pierwsi – przed nimi dokonały tego firmy Vivo i Oppo, to jako mainstreamowe przedsiębiorstwo, LG robi to na większą skalę. Mocnych stron ma ten smartfon oczywiście znacznie więcej i zdaje się, że doceniają to również klienci.
Tak przynajmniej sądzi południowokoreańska spółka. Wg raportu The Korean Times LG jest bardzo pewne swojego nowego dziecka, bowiem smartfon będzie pierwszym w historii firmy, który sprzedał się jednostkowo w ilości 10 milionów szt.. Na rodzimym rynku, głównym konkurentem jest Samsung, jednak powodzenie modelu G3 widać od momentu, kiedy trafił na rynek, o czym pisał Michał w TYM miejscu.
Jak do tej pory LG wysłało ponad 14,5 miliona smartfonów i prawdopodobnie LG G3 to spora część ładunku. Jednak wiadomo, że wysłanie, a sprzedanie to dwie różne rzeczy, więc 10 milionów kupionych jednostek brzmi imponująco, ale z drugiej strony stanowi spore wyzwanie. Inna sprawa, że model okazał się hitem i jest na dobrej drodze, by taki wynik osiągnąć, aczkolwiek do mierzenia się z największymi jeszcze sporo brakuje. Dość wspomnieć, że Samsung sprzedał wciągu 25 dni 10 mln swojego flagowego Galaxy S5. Nie zmienia to jednak faktu, że LG rzeczywiście ma szansę wreszcie poważnie rzucić rękawicę rodzimemu rywalowi.
Źródło: ubergizmo, Korean Times