Facebook Twitter Instagram
    90sekund.pl
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST
    90sekund.pl
    You are at:Home»Społecznościowe»Twiter startuje z reklamami „bardziej dopasowanymi”
    Społecznościowe

    Twiter startuje z reklamami „bardziej dopasowanymi”

    Michał BrożyńskiBy Michał Brożyński14 lipca, 2013Brak komentarzy1 Min Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    twitter_90sekund
    Twitter

    W niedzielę rano powitał mnie e-mail od Twittera. Oprócz tego, że twórcy chwalą się kolejnymi udoskonaleniami i możliwościami komunikatora, dodają również informację, że wprowadzają do niego „bardziej dopasowane” reklamy. Zgodnie z panującym współcześnie trendem, mają one funkcjonować w oparciu o nasze zainteresowania oraz informacje zapisane w plikach cookies. W pierwszej kolejności dostaną je użytkwnicy z USA.

    Teraz będziemy testować wyświetlanie na Twitterze bardziej przydatnych reklam. Użytkownikom ze Stanów Zjednoczonych chcemy wyświetlać reklamy marek i firm, którymi już są zainteresowani. Będziemy to ustalać na podstawie informacji, które użytkownicy nam udostępniają, np. związanych z przeglądarką internetową (zdobytych za pomocą identyfikatora pliku cookie).

    – jeśli korzystacie z tego serwisu społecznościowego to na pewno i Wy dostaliście taką wiadomość. Jednocześnie Twitter zapewnia, że jeśli nie będziemy chcieli korzystać z systemu, możemy go w prosty sposób wyłączyć, odznaczając w ustawieniach przy „Treściach promocyjnych” odpowiedni dziobek.

    Jak donosiły już wcześniejsze źródła, reklama na Twitterze ma być dopasowana do nas chociażby na podstawie adresów e-mail, które na różnych stronach prywatnych firm zostawiamy np. w czasie logowania. Wówczas otrzymamy w swoim stumieniu treści najbardziej przez nas porządane. Skoro na Facebooku daje się żyć z treściami promocyjnymi, to pewnie w przypadku Tweetera będzie podobnie.

    Źródło: tweeter

    Foto: tweeter

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Michał Brożyński

    Niedźwiedź - ROAR! Redaktor Naczelny https://90sekund.pl. Pasjonat humanistyki cyfrowej oraz literatury Myśliwskiego, Pamuka, Cabrea i biegania.

    Wideorecenzje
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    © 2023 Copyright Michał Brożyński 90sekund.pl.
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.