Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    90sekund.pl
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST
    90sekund.pl
    You are at:Home»Aplikacje»Tej nowości Instagrama u nas jeszcze nie będzie. I to dobrze!
    Aplikacje

    Tej nowości Instagrama u nas jeszcze nie będzie. I to dobrze!

    Michał BrożyńskiBy Michał Brożyński10 czerwca, 2014Updated:20 lipca, 2014Brak komentarzy3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Tak mają wyglądać reklamy w serwisie Instagram - fot. Instagram

    Instagram-logo_90sekund

    Im dłużej korzystam z Instagramam, tym bardziej go lubię. A już po ostatniej aktualizacji, w ramach której pojawiło się sporo nowych funkcji, szczególnie pozwalających na odpowiednie skalowanie zastosowanych filtrów, przygoda z tą społecznościówką podoba mi się jeszcze mocniej. Myślę, że to nie tylko mój entuzjazm, w końcu z Instagramem swoją przygodę rozpoczęło już ponad 200 mln użytkowników na całym świecie. I jak widać przyszedł czas, aby zacząć ten biznes zmonetyzować…

    Na swoim oficjalnym blogu, serwis poinformował że przymierza się do wprowadzenia reklam na skalę międzynarodową. Wspomina, że od listopada zeszłego roku, kiedy zainaugurował pierwsze rozwiązania reklamowe, intensywnie pracuje nad opracowaniem jak najbardziej adekwatnych i sprofilowanych propozycji, które nie będą szpeciły naszego strumienia. To niewątpliwie największe wyzwanie dla Instagrama, aby przekonać reklamodawców do serwowania atrakcyjnych fotograficznych reklam, a nas odbiorców – do interakcji z nimi. Poniżej widać, jak serwis się do tego przygotował. Takie reklamy wyglądają więc bardzo obiecująco:

    Tak mają wyglądać reklamy w serwisie Instagram - fot. Instagram
    Tak mają wyglądać reklamy w serwisie Instagram – fot. Instagram

    Serwis pozwala też na umieszczenie krótkich filmików, toteż spodziewam się również, że i w tej formie pojawią się niebawem zwięzłe spoty reklamowe. Ale wokół tego tematu mam jeszcze kilka innych myśli. Sam jestem fanem kilku producentów lub marek obecnych na Instagramie, a te przecież już wpuszczają do strumienia zdjęcia ze swoimi produktami. Z moich obserwacji wynika, że toczą się pod nimi liczne dyskusje. Ludzie, którzy je polubiają wyraźnie identyfikują się z tymi produktami. W moim przypadku – niemal wszystko, co wypuszcza Nexus często obdarzam serduszkiem.

    Idąc tym tropem dochodzę do wniosku, że reklama na Instagramie może sprawdzić się właśnie tam, jak w żadnym innym serwisie. Uwielbiamy przecież proste formy, ładne zdjęcia i produkty oraz wiarygodne marki. Jeszcze lepiej, jeśli jest im po drodze również z naszymi postawami i przekonaniami, z którymi chcemy się identyfikować. I nie muszą to być koniecznie smartfony zabierające przestrzeń na całym zdjęciu. Wystarczy pokazać na nim grupę ludzi, która aktywnie wypoczywa wykorzystując swoje urządzenie np. do fitnesu, a przecież przez taką fotografię dostajemy wieloznaczny komunikat, który forsuje również zdrowy tryb życia.

    Przyznaję, że jeszcze nigdy tak optymistycznie nie myślałem o reklamach, które mają pojawiać się tak żywo wśród treści w serwisie, z którego lubię korzystać. Ale wierzę na razie Instagramowi na słowo – sponsorowane zdjęcia będą na sensownym poziomie, chociaż praktyka zweryfikuje, jak bardzo wpiszą się one w potencjał serwisu. A ten póki co chwali się, że pilotażowe projekty spotkały się z dużym zainteresowaniem, przekraczającym nawet to wstępnie zakładane.

    Natomiast jeśli są wśród Was sceptycy, to na razie uspokajam – reklamy będą, ale jeszcze nie w Polsce. W tym roku zostaną uruchomione w Kanadzie, Wielkiej Brytanii oraz Australii. Instagram podchodzi – pomimo swojego entuzjazmu – do tego tematu bardzo ostrożnie. Przy zdjęciach reklamowych będzie można zgłosić opinię, co odbiorcy o nich myślą i przesłać ją do serwisu. Na tej podstawie przekaz promocyjny będzie w przyszłości modyfikowany, tak aby trafić jak najcelniej w nasze potrzeby z ofertami określonych producentów. Mam tylko nadzieję, że nie będzie ich zbyt wiele, tak jak ma to czasami miejsca na mojej ścianie w serwisie Facebook, do którego przecież Instagram należy.

    Źródło, foto: instagram

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Michał Brożyński

    Niedźwiedź - ROAR! Redaktor Naczelny https://90sekund.pl. Pasjonat humanistyki cyfrowej oraz literatury Myśliwskiego, Pamuka, Cabrea i biegania.

    Wideorecenzje
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    © 2025 Copyright Michał Brożyński 90sekund.pl.
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.