Zaledwie 10 dni potrzebował Samsung, żeby sprzedać aż 250 tys. opasek sportowych Gear Fit. Nowy produkt dedykowany osobom aktywnym fizycznie, który oczywiście idealnie współgra z najnowszym flagowcem Koreańczyków, to nowość w ofercie Samsunga. Jego popularność jest dość zaskakująca dla mnie, bo przecież do najtańszych nie należy, a poza tym debiutował z dwoma nowymi zegarkami z serii Gear.
Zatem, jak na urządzenie kosztujące chociażby na naszym rynku ok. 1000 zł brutto, to bardzo dużo. Pamiętać musimy jednak, że to przeciek z dość wczesnego raportu na temat sprzedaży, a dopiero oficjalne dane rozwieją wszystkie wątpliwości. W każdym razie taki wynik sugeruje, że Gear Fit jest hitem. Jeśli to prawda, to informacje o sporej popularności Galaxy S5 też mogą być prawdą. Pytanie, czy są?
Źródło: talkandroid