Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    90sekund.pl
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST
    90sekund.pl
    You are at:Home»Adblock»Adblock Plus nie zablokuje reklam od Google
    Adblock

    Adblock Plus nie zablokuje reklam od Google

    Michał BrożyńskiBy Michał Brożyński7 lipca, 2013Updated:7 lipca, 2013Brak komentarzy2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    adblock_90sekund
    Adblock

    Jest takie powiedzenie, że wszystko jest na sprzedaż, a właściwie, że wszystko i każdego można kupić. Jedyny problem to wyłącznie kwestia ceny. I taką sytuację zdaje się mamy w przypadku Adblock Plus – aplikacji, która świetnie sprawdza się jako rozszerzenie przeglądarek internetowych umożliwiając blokowanie niemal wszystkich reklam pojawiających się na odwiedzanych stronach internetowych. Ale Google postanowił płacić twórcom Adblock Plus – firmie Eyeo – żeby jego reklamy się wyświetlały!

    Adblock Plus jest darmową aplikacją, pobraną już ponad 200 mln razy, co czyni ją jedną z najpopularniejszych na świecie. Wystarczy, że doinstalujecie ją do swojej przeglądarki internetowej, a natychmiast zauważycie różnicę w wyświetlaniu treści, znikną niemal wszystkie reklamy.

    Firma, żeby nie szkodzić np. małym stronom internetowym, które pozwalają ich twórcom przetrwać, przepuszcza przez filtr niektóre reklamy. Ale prawdziwe pieniądze zaczynają się u dużych graczy. Toteż Google zaczął płacić firmie za to, żeby jego reklam nie blokować.

    Trudno z tym stanowiskiem polemizować. Każda strona internetowa musi się z czegoś utrzymywać, więc obecność reklam jest naturalna. Jednak co za dużo, to nie zdrowo. Wiele stron jest przeładowanych promocyjnymi treściami, które atakują użytkowników komunikatami, wideo, dźwiękiem czy wyskakującymi oknami, a to strasznie irytuje i utrudnia dostęp do konkretnej informacji.

    Szef Eyeo – Till Faida – w wywiadzie dla Digital Trend’s podkreślał, że łagodzenie polityki blokowania reklam niektórych dostawców wynika także z misji firmy, którą jest definiowanie na nowo sposobów wyświetlania promocyjnych treści i kompromis w blokowaniu reklam.

    Źródło: androidauthority

    Foto: adblock

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Michał Brożyński

    Niedźwiedź - ROAR! Redaktor Naczelny https://90sekund.pl. Pasjonat humanistyki cyfrowej oraz literatury Myśliwskiego, Pamuka, Cabrea i biegania.

    Wideorecenzje
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    © 2025 Copyright Michał Brożyński 90sekund.pl.
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.