Po wielkiej restrukturyzacji, w obozie Google, przyszedł czas na zmianę loga firmy. Cóż, trzeba się będzie na nowo przyzwyczaić, aczkolwiek przyznam szczerze, pierwsze wrażenie nie było jakoś specjalnie pozytywne i raczej towarzyszyło mi zobojętnienie. Im dłużej i częściej widzę nową wersję, poprzednia w moich oczach starzeje się zadziwiająco szybko.
[showads ad=rek1]
Takie zmiany nie zawsze są bezbolesne. Wiadomo, każdy z użytkowników czy też klientów szybko przyzwyczaja się do pewnych rzeczy i zmiany wizerunku, czy właśnie loga przyjmowane są z kręceniem nosa. „Eee to stare logo było lepsze”, „Czy można wrócić do poprzedniej wersji?”. Patrząc jednak na nową wersję Google, trzeba przyznać, że idealnie pasuje ono do charakterystyki firmy i zmiana czcionki na bezszeryfową była świetnym posunięciem. Poza tym wszystko po staremu, logo zachowało swoją kolorystykę, a końcowe „e” delikatnie się przekrzywiło. Ładnie, prosto i chyba już bardziej „flat” się nie da ;). Tym razem zmiana powinna być bezbolesna i nikt nie powinien specjalnie narzekać.
[showads ad=rek2]
Jak widać w Google sporo się dzieje. Ciekaw jestem, jakie będą dalsze decyzje nowego CEO i czuję, że to jeszcze nie koniec zmian.
[showads ad=rek3]
Źródło: Youtube