Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    90sekund.pl
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST
    90sekund.pl
    You are at:Home»Uncategorized»Pokochaliśmy Samsunga w polskim Internecie
    Uncategorized

    Pokochaliśmy Samsunga w polskim Internecie

    Michał BrożyńskiBy Michał Brożyński6 czerwca, 2013Updated:8 czerwca, 2013Brak komentarzy2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Już przeszło 5 proc. ruchu w Internecie generujemy przy użyciu smartfonów i tabletów. Od zeszłego roku podwoiliśmy na nich swoją aktywność, a to pokazuje jednoznacznie, że coraz bardziej odpowiada nam ta forma konsumpcji treści w sieci. Ale z tych wyników wyłania się jeszcze jeden wniosek – przewaga w tym segmencie Apple nad Samsungiem w Polsce systematycznie maleje.

    Raport, który przedstawiła firma badawcza Gemius pokazuje, że to urządzenia Apple odpowiadają za 33 proc. ruch urządzeń mobilnych na stronach internetowych. Natomiast podczas gdy odsłony z urządzeń nadgryzionego jabłka wzrosły w ciągu roku o 2 proc., to Samsunga aż o 25 proc.(!) i obecnie generują 28 proc. aktywność w naszej sieci.

    Powodów do zadowolenia nie mogą mieć natomiast inni producenci, zwłaszcza Ci, którzy do niedawna rządzili na rynku nowych technologii:

    W analizowanym okresie zmniejszyła się natomiast sieciowa aktywność takich producentów jak: Nokia (spadek o 37 proc. do 11 proc.) oraz Sony (spadek o 8 proc. do 12 proc.).

    Paweł Kolenda, Managera ds. Badań IAB Polska komentując wyniki Samsunga trafnie zauważa, że dzięki atrakcyjnym cenowo ofertom operatorskim, rośnie popyt na smartfony i tablety. Przyznam, że sam najczęściej korzystam z Internetu albo na Galaxy Nexusie albo iPadzie (gł. w środkach komunikacji miejskiej).

    Osobna sprawa, że to właśnie iPady są urządzeniami, na których najczęściej przeglądamy sieć. W ciągu ostatniego roku ich udział w ruchu internetowym wzrósł o 8 proc. (obecnie wynosi 24 proc.) Raport pokazuje jednak, że ta dominacja powoli się kończy. Następny jest bowiem iPhone, który zanotował 9 proc. spadek, a zaraz za nim Samsungi Galaxy S2 (tu spadek 5  proc. na rzecz innych urządzeń z rodziny), Galaxy S3 i Galaxy Tab2.

    A Wy na czym najczęściej przeglądacie sieć?

    Źródło: Gemius

    Foto: Samsung mat. prasowe

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Michał Brożyński

    Niedźwiedź - ROAR! Redaktor Naczelny https://90sekund.pl. Pasjonat humanistyki cyfrowej oraz literatury Myśliwskiego, Pamuka, Cabrea i biegania.

    Wideorecenzje
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    © 2025 Copyright Michał Brożyński 90sekund.pl.
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.