Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    90sekund.pl
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST
    90sekund.pl
    You are at:Home»Aplikacje Mobilne»Samsung idzie w promocję swoich usług. Dobry krok, bo rzeczywiście można sporo zyskać
    Aplikacje Mobilne

    Samsung idzie w promocję swoich usług. Dobry krok, bo rzeczywiście można sporo zyskać

    Michał BrożyńskiBy Michał Brożyński29 października, 2013Updated:29 października, 2013Brak komentarzy3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    samsung_smart_tv_90sekund
    samsung_smart_tv_90sekund

    Od kilku dni na moją redakcyjną skrzynkę przychodzą wiadomości od Samsunga z większą częstotliwością niż zwykle. Firma jednak nie atakuje za bardzo nowymi, fenomenalnymi rozwiązaniami sprzętowymi (przynajmniej na naszym rynku), a propozycjami, które robią dobre wrażenie – lub takie mają zrobić – na nowych użytkownikach ich urządzeń lub też zachęcić już obecnych klientów do aktywniejszego korzystania z tego, co koreański gigant ma w ofercie.

    Zaczęło się od peanów z okazji 40 milionów sprzedanych Galaxy S4. W końcu flagowy model, więc warto się tym chwalić. Pomimo spadku dynamiki sprzedaży jest naprawdę nieźle po półrocznej obecności na rynku. Swego rodzaju epilogiem tej krucjaty SGS4 była dzisiejsza wiadomość o złotym modelu flagowca, który otrzymuje dopisek Gold i będzie podbijał portfele zamożnych klientów gł. w Emiratach Arabskich, Kuwejcie i Katarze.

    Jeszcze wcześniej Samsung informował o ogólnoświatowej akcji Samsung Smart App Challenge 2013, w ramach której można zgarnąć 12 nagród o łącznej wartości ponad 1,1 mln dol. Co trzeba zrobić? Zaprojektować pomysłowe aplikacje do zastosowania na najnowszych Galaxy Note 3 oraz Galaxy Note 10.1 (2014). I zupełnie nie dziwi mnie, że Samsung szuka coraz bardziej twórczych rozwiązań, w końcu chce je oferować swoim klientom i zachęcać nowych do wkroczenia w świat jego produktów.

    Dlatego w dalszym ciągu napływały newsy o tym, że bank BZWBK można obsługiwać z poziomu Smart TV na swoim telewizorze. Oprócz tego Koreańczycy udostępnili świetną ofertę dla tych z Was, którzy lubią filmowe hity, wchodząc w kooperację z siecią kin CinemaCity. Dzięki biletowi, który kupicie na seans, możecie w Smart TV wykorzystać używając  aplikacji IPLA do obejrzenia dodatkowych 5 filmów za darmo (a właściwie 6 w cenie 1.). Natomiast jeśli nudzi Was kino, nie ma problemu – ze Smart TV dostajecie dostęp do Deezera i Spotify, dzięki czemu możecie słuchać ulubionej muzyki prosto z sieci Internet. Na dokładkę albo z ekranów smartfonów i tabletów lub też swoich telewizorów przejrzycie wiele magazynów, jak chociażby Newsweek.

    Na koniec wisienka na torcie. Jeśli się już naoglądacie filmów, nasłuchacie muzyki oraz zrobicie konieczne przelewy, i przy okazji wybierzecie na zakupy, to wraz z nowymi tabletami i smartfonami Samsunga (tutaj jest lista urządzeń, które biorą udział w promocji), które nabyliście od 15 października – lub też kupicie do końca grudnia br. – dostaniecie możliwość darmowego pobrania wielu płatnych aplikacji ze sklepu Samsung Apps, które uczynią przygodę z Waszymi nowymi urządzeniami jeszcze fajniejszą! W ramach akcji ściągniecie m.in. darmową nawigację Navmax z mapami Polski, czy dostaniecie dostęp do wybranych zasobów Audioteki czy Woblinka.

    Przeglądam te informacje prasowe i mam silne poczucie, że ten rajd Samsunga to właśnie klucz do sukcesu, który również poznał Apple, Google i każdy rozsądny producent, który w niego inwestuje – czyli aplikacje, aplikacje i jeszcze raz aplikacje, z którymi łączą się konkretne usługi, a z nimi korzyści wynikające dla użytkowników. Oczywiście niewyobrażalnie dużo tych nowości i rozwiązań. Skorzysta z nich i tak pewnie wąska grupa. Niemniej dla mnie płynie z tych wiadomości jasny komunikat, że Samsung stara się być wszędzie i w każdym miejscu daje swoje aplikacje, dzięki którym łączy nas ze swymi usługami. Trudna to droga do portfeli klientów, ale trzeba czymś podsycać ich apetyt pomiędzy kolejnymi wielkimi premierami.

    Źródło, foto: samsung

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Michał Brożyński

    Niedźwiedź - ROAR! Redaktor Naczelny https://90sekund.pl. Pasjonat humanistyki cyfrowej oraz literatury Myśliwskiego, Pamuka, Cabrea i biegania.

    Wideorecenzje
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    • O blogu 90sekund.pl
    • Kontakt
    • Polityka Prywatności, pliki Cookies i RODO
    © 2025 Copyright Michał Brożyński 90sekund.pl.
    • HOME
    • WIDEO 90SEK
    • RECENZJE SPRZĘTU
    • WEARABLE TECH
    • SMART HOME&CITIES
    • FOTO
      Featured

      Fotograficzny pojedynek mistrzów klasy średniej! Honor 8 kontra Samsung Galaxy A5 (2017)!

      By 3 kwietnia, 201712
      Recent

      Najlepsze, co mogło spotkać zdjęcia to Google Photos, czyli Zdjęcia Google!

      8 maja, 2018

      Sony, co Ty do diaska robisz?!?! Oto Xperia XZ2 z 4K HDR i podwójnym aparatem. Oficjalnie!

      16 kwietnia, 2018

      Test, recenzja, opinia – Motorola Moto Mods kamera 360 do Moto Z – oto, jak objąć świat jednym spojrzeniem!

      21 lutego, 2018
    • PODCAST

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.